Hej Bloggen.

IgĂ„r blev det en lĂ„ng dag, kanske inte var det bĂ€sta nĂ€r man bara hade sovit i sammanlagt 4 timmar 😅.

Jag jobbade igÄr, mellan 08.30 - 12.30. Fanns inte mycket jag kunde göra förutom bÀdda sÀngar, kunde knappt ens göra det för alla sÀngklÀder tog slut.

Efter jobbet sĂ„ Ă„kte jag med bussen, mötte pĂ„ en av pappas fd arbetskollegor. DĂ„ vi pratade spanska blandat med svenska, eftersom jag Ă€r inte van att prata spanska 😂. Men det var kul att prata det man kunde i alla fall.
NÀr jag kom hem sÄ Ät jag lunch och packade, för mitt korta besök i VÀxjö.

Jag trÀffade tvÄ av mina underbara girls frÄn VÀxjö. Vi gick lite i stan och sÄg pÄ Den Svenska Björnstammen som upptrÀdde i Linneparken pÄ kvÀllen.
Det var en bra spelning och ett underbart sÀllskap, de gjorde sÄ att jag struntade i att det regnade.

Efter spelningen var slut och vi alla hade tagit olika bussar hem sÄ var jag vÀldigt trött.
Blev att somna "tidigt" pga jag var sÄ trött.

Tack tjejer för gĂ„rdagen!♡ Ni Ă€r verkligen guldvĂ€rda đŸ‘â€

Kommentera

Publiceras ej