Hej Bloggen.

Idag så har det varit en lång dag, fast ändå inte.
Jag packade idag färdigt inför flytten, det sista skulle packas ner. Men märkte nu att det är saker som fattas, det får jag packa nu under helgen så få det packas upp på söndag.

Därefter hämtade jag ut mer hostmedicin, eftersom jag fick en förkylning nu under senaste helgen som var. Så går just nu på hostmedicin, astmasprayer, nässpray och alvedon för att klara av detta.
Var på vårdcentralen igår, varken bihåleinflammation eller lunginflammation så var inte mycket man kunde göra åt det.

Efter att jag hade hämtat ut hostmedicinen så blev det att äta lunch hemma, packa sakerna i bilen och åka till Växjö.
Min syster skulle iväg till veterinären med sin katt Cleo som inte är så kry :( , men stannade i hennes lägenhet pga orkeslösheten.

Vid 18:15 så var jag framme vid gymnasiet, vi skulle fylla i ett elektroniskt dokument. Därefter fick jag veta information och fick rumsnyckel, har hunnit komma lite till rätta.
Men det känns verkligen ovant och konstigt,  behövs mer personlig inredning innan jag kan kalla detta för hem.


Tänkte snart sova då jag är rätt så trött.

Kram Melissa 

Kommentera

Publiceras ej