Hej Bloggen.
 
Den 28:e Juni sÄ bestÀmde vi oss för ett stort beslut i familjen, att vi skulle skaffa hund.
Det var dÄ 36 dagar innan Lilla Tarzan föddes.
Min storasyster Alexandra, hennes fÀstmans mammas hund Niki vÀntade valp(ar) trodde de. Eftersom hon hade parat sig med en hanhund, dÀrefter hade hon börjat gÄ upp i vikt och blivit lugnare.
De bara trodde, vilket kunde lika vÀl varit att hon bara inbillade sig att hon vÀntade valpar.
 
Dagarna och veckorna gick, jag rÀknade ut att Tarzan skulle födas den 9:e Augusti. TvÄ dagar efter jag skulle ha kommit hem frÄn lÀgret.
 
Men det blev inte sÄ, den 4:e Augusti kl 11:10 fick jag sms frÄn Alexandra
- "Niki föder, hon har fÄtt en valp Àn sÄ lÀnge :)"
DÄ blev jag genast glad och kÀnde mig sÄ upprymd.
Klockan 17:10 sÄ hade Niki fortfarande bara fött Tarzan, det blev tydligen bara en valp occh det var han.
Tarzan föddes den 4:e Augusti kl 11:10, 232 g vÀgde han.
 
 
Alexandra lyckades övertala mamma rÀtt snabbt att vi skulle trÀffa Tarzan sÄ snart som möjligt sÄ fort jag kom hem frÄn lÀgret.
SÄ idag Äkte vi ner till SkÄne för att trÀffa honom och mamma Niki. Det var sÄ underbart, jag Àr helt sÄld i han redan <3
 
Ska försöka sova snart, hÀr kommer i alla fall tvÄ bilder pÄ han.
 
Kram Melissa
 
 

Kommentera

Publiceras ej