Hej Bloggen.
 
Jag ber om ursäkt att jag inte bloggade igår, men det blev en otroligt lång gårdag.
Först så avslutning på lägret och därefter så åka direkt för att träffa gänget eftersom vi har knappt sett varandra under hela sommaren.
 
I alla fall, jag tänkte blogga lite om lägerveckan som var, de fem dagarna.
För att sammanfatta lägret så har det varit: intensivt, lärorikt, en stor gemenskap, roligt och grymt.
Jag fick träffa många vänner/bekanta sedan förra året, men också träffa nya personer och lära känna de.
Under denna veckan har jag också fått lära mig mer om min egna tro, fått lära känna Gud mer och fått lära känna mig själv också. Utveckla mig själv som person.
Vi har gjort mycket tillsammans under denna veckan som har varit, vi har haft morgonsamlingar med lovsång, personlig andakt, bibelstudier, lekar, intressegrupper, kvällsmöten, kvälls undervisningar, kvälls samling med lovsång och umgåtts mycket.
 
Vi var 118 stycken deltagare från olika ställen i södra Sverige, men om vi ska nämna upp de "största" städerna så var det: Växjö, Karlskrona, Kalmar, Nybro och Karlshamn.
Även fast vi kommer från olika församlingar och vi alla är olika som individer så har vi alla en sak gemensam och det är vår kristna tro.
 
Denna veckan som var kommer betyda myket för mig, fram tills lägret nästa sommar igen.
Jag har fått umgås med personer som jag bara kan vara mig själv med, jag har fått lära känna Gud mer och fått se samt höra saker som bara ger mig intrycket "Wow!". Det är svårt att förklara alltihopa, och någon dag ska jag skriva lite mer om saker jag har fått se samt höra.
 
Vill bara tacka alla de underbara personerna som fanns på lägret, ledarna, kökspersonal, sjuksyster och alla deltagare och ett stort credd till Gud.
 
"Jag har ingen religon, jag har en relation med Gud".
 
 
Kram Melissa
 

Kommentera

Publiceras ej