Hej Bloggen.
 
Idag så har det varit en händelsrik dag men ändå relativt lugn samtidigt.
Jag har varit på mitt sista behandlings möte i Skåne, det kändes konstigt eftersom jag har varit där på behandling i ca 1 år.  Men lättande samtidigt eftersom jag har påverkats så positivt och känner verkligen hur jag har utvecklats under det året på behandling.
Mamma och jag tog en sväng därefter till närmsta secondhand, skulle köpa två böcker till bokbyte. Blev också ett par byxor bara sådär...
 
Handla lite snabbt i Olofström, till lunch och middag hemma.
När vi kom hem så käkade vi lunch som blev korv med bröd.
Lite spontat sedan så bytte jag rum med min syster, allmänt kaos tyvärr. Vilket det blir när man flyttar saker hit och dit :P
 
Kvällen avnjöts sedan av god hemmagjord pizza.
 
Ska försöka sova nu, godnatt! <3
 
Kram Melissa
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej