Hej Bloggen.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat förrän nu. 

Som ni vet så flyttade jag förra onsdagen till internatet. Det kändes konstigt då och känns konstigt ännu, här ska jag bo mellan söndag kväll till fredag förmiddag varje vecka.

I torsdags så fick jag träffa min klass, vi är 20 stycken totalt i R16. Den dagen var det mest information och rundvisning på skolan. Senare på eftermiddagen så var det informationmöte på internatet om reglerna samt om städningen.

I fredags så provade vi kökskläder, vi fick skåp för att låsa in våra kökskläder och därefter hade vi tipsrunda samt teambuildning.
En relativt rolig och trevlig dag helt enkelt med sina nya klasskamrater.
Sedan var det vara att packa väskan och ta bussen hem, en reda som tog 3 timmar och 20 minuter.Lite drygt men så värt det. 

Så har det varit de senaste dagarna.

Hoppas allt är bra med er, kram Melissa 

Kommentera

Publiceras ej