Hej Bloggen.

Som både ni och jag märker så har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag.

Varför detta är för att jag har haft lite att göra den senaste tiden. I mitten av förgående vecka så flyttade jag till internatet, bodde här tre dagar samt två nätter.
Sedan på fredagen blev det hemfärd från internatet hem till lilla Ryd. Var lite sysselsatt under helgen och hade ingen vidare tid till att blogga.

Jag tänkte nyligen blogga idag på mobilen, på blogg.se appen. Men den behövdes tydligen uppdateras och uppdateringen suger rent utsagt. Förut kunde jag innan skriva inlägg samt publicera bilder. Nu kan jag enbart bara skriva inlägg, så fort jag försöker ens lägga in en bild så kraschar hela appen!
Och skoldatorn får jag inte än på ett tag, så får blogga när jag kommer hem.

Jag är så ledsen och frustrerad över detta. Men man får helt enkelt göra det bästa av situationen.

Så skriver mer tidigast på fredag eftermiddag.

Kram Melissa

Kommentera

Publiceras ej