Hej Bloggen!
 
Idag Àr det söndag...nej men förlÄt. Jag menar igÄr var det söndag, sorry my bad eftersom jag gÄr och vÀnder lite pÄ dygnet.
Det blev en lugn söndag, först sÄ tog jag en promenad.
Efter promenaden sÄ spelade jag kort med pappa, vann över honom pÄ kortspelet Dam med tvÄ poÀng.
 
Senare pÄ eftermiddagen sÄ kom min frisör hem till mig, och Àntligen sÄ blev klippningen av. Skulle egentligen klippt mig i onsdags men sedan kunde inte hon pga flytt, sedan tÀnkte vi egentligen att jag skulle klippt mig i lördags men sedan hade hon inte tid pga en middag. Och idag skulle jag kanske inte kunnat, sÄ vi bÄda har haft svÄrt att pussla ihop tiden.
Som ni kanske kan se pÄ bilden sÄ blev det sidecut, Àr sjukt nöjd.
Jag fÀrgade ocksÄ hÄret, det skulle varit blÄsvart tydligen men pÄ mig sÄ Àr den enbart svart. Vilket gjorde mig lite smÄtt besviken men men kunde ha varit vÀrre. Kommer en bild pÄ det förhoppningsvis senare idag.
 
DÀrefter sÄ har jag packat inför lÀger, pÄ tisdag sÄ Äker jag ivÀg pÄ ett kristet ungdomslÀger utanför Karlskrona.
Är sjukt taggad men Ă€ndĂ„ nervös (?).
 
Vi hörs kanske mer senare idag,
 
Kram Melissa
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej