Hej Bloggen.

Innan min behandling igĂ„r sĂ„ shoppade vi lite i SkĂ„ne. 
Vi var inne pÄ Ur & Penn, Team Sportia och H&M, vi hade ca 2 timmars tid pÄ oss. Men den sprang ivÀg eftersom vi skulle hitta parkering (som var nÀstintill omöjligt) och dÄ behöver man sjÀlvklart köa ocksÄ (vilket Àr tidskrÀvande och man mÄste vara tÄlig).
Jag köpte ett par jeans frÄn H&M, fyra par örhÀngen frÄn Ur & Penn, ett pannband frÄn Team Sportia och ett par hörlurar frÄn Maxi.
Efter behandlingen var jag och mamma inne pĂ„ bĂ„de en secondhand samt Maxi. PĂ„ secondhanden hittade jag tre klĂ€desplagg men inget av de passade 😕😔. Det var en jeans skjorta, en vit och svart mönstrad skjorta och ett par lila jeans.

Mamma köpte en jacka till mig frÄn Team Sportia, blev chokad. Det var en jacka i modell 42, dvs L och den jackan jag hade pÄ mig Àr XXL. SÄ nÀr jag skulle prova jackan var jag rÀdd att den skulle spÀnna samt vara vÀldigt Ätsittande om magen, men den satt perfekt! Jag sken upp och var nÀra pÄ att vilja glÀdje tjuta, den Àldre damen som stod brev mig log mot mig.


Vi hörs, ska ivĂ€g och fixa mig för dagens shopping runda med tvĂ„ fina vĂ€nner frĂ„n lĂ€gret. 

HejdÄ♥

//Melissa

Kommentera

Publiceras ej